Turistička zajednica Kantona Sarajevo učestvovala je na konferenciji „Mediji i turizam“ održanoj u predivnom ambijentu Parka prirode Hutovo blato, na temu „Uloga medija u brendiranju turističke destinacije“.

Konferencija u organizaciji Federalne novinske agencije i Turističke zajednice HNŽ, uz partnerstvo Grada Čapljine, okupila je predstavnike turističkog i medijskog sektora s ciljem jačanja saradnje i podsticanja inovativnog pristupa promociji turističkih potencijala Bosne i Hercegovine.

Kroz dva tematska panela razgovaralo se o ekonomskim izazovima u brendiranju destinacija i o ključnoj ulozi koju mediji imaju u oblikovanju slike jedne turističke regije.

Za Turističku zajednicu KS, ovakvi susreti su izuzetno važni jer vjerujemo da je umreženost ključ uspjeha, a da objektivno, profesionalno i sadržajno medijsko predstavljanje doprinosi boljoj promociji Sarajeva i BiH na domaćem i međunarodnom tržištu. Ponosni smo što se o našim destinacijama piše s pažnjom, odgovornošću i autentičnošću.

Konferencija je okupila predstavnike medija, turističkih organizacija, ekonomskih institucija, akademske zajednice i lokalne uprave, s ciljem otvaranja dijaloga o ulozi medija, ekonomskih politika i institucionalne podrške u procesu brendiranja turističkih destinacija.

Prvi panel „Ekonomske perspektive i institucionalni izazovi brendiranja destinacija“ je posvećen analizi ekonomskih potencijala turizma, ulozi razvojnih institucija i izazovima u stvaranju konkurentnog i prepoznatljivog turističkog brenda Bosne i Hercegovine i u njemu će sudjelovati predstavnici akademske zajednice, gospodarstva i Razvojne banke FBiH. Drugi panel „Uloga medija u brendiranju turističke destinacije“ raspravljat će o mogućnostima medijskog pozicioniranja turističke destinacije, utjecaju digitalnih platformi i važnosti izrade komunikacijskih strategija kojima bi se pridonijelo izgradnji identiteta destinacija te promociji Bosne i Hercegovine kao autentične i održive turističke zemlje s iznimno zanimljivim mikro lokacijama.

Temeljni je cilj konferencije, za koju vjerujemo da će postati tradicionalna, je jačanje saradnje između medijskog i turističkog sektora te poticanje inovativnih pristupa u predstavljanju turističkih potencijala zemlje.

 

Please follow and like us: