Međunarodni aerodrom Sarajevo zabilježio je odlične rezultate: 292.574 putnika u proteklom mjesecu i rast od 8,7% u odnosu na juli 2025. godine.
Turistička zajednica Kantona Sarajevo, strateški opredijeljena za rast i razvoj turizma, prepoznala je avio konekcije kao ključni faktor za jačanje konkurentnosti destinacije i privlačenje novih turista, te je kroz programe subvencioniranja aviosaobraćaja, koji provodi u saradnji sa Vladom KS i Međunarodnim aerodromom Sarajevo, uložila rekordnih 4 miliona KM u sufinansiranje novih avio linija koje su Sarajevo otvorile prema cijelom svijetu.
Ova značajna investicija dovela je do formiranja novih direktnih linija ka 39 međunarodnih destinacija, putem 28 različitih avioprevoznika, uključujući izuzetno popularne kompanije Ryan­air i Wizz Air.
Rezultati su rekordni:
Turistički promet u KS povećao se za nevjerovatnih 20%
– Prosječna dužina boravka stranih turista porasla je na 2,3 dana, u odnosu na 2,2 dana u prethodnoj godini
– Međunarodni aerodrom Sarajevo bilježi rekordne rezultate kada je u pitanju broj putnika
– Direktne linije su omogućile bolju povezanost Sarajeva sa ključnim tržištima, od Evrope do zemalja Zaliva, pružajući nove, povoljne putne opcije.
U cilju istraživanja profila turista koji posjećuju Kanton Sarajevo i unapređenja projekta sufinansiranja
aviosaobraćaja, Turistička zajednica KS uspješno je provela istraživanje na uzorku od 800 stranih turista koji su posjetili Sarajevo. Ova anketa je pokazala da čak 96% ispitanika upravo direktne aviokonekcije smatra faktorom od velike ili najveće važnosti pri odabiru destinacije za putovanje.
“Turistička zajednica je postavila čvrste temelje za turistički razvoj Kantona Sarajevo ulaganjem od čak 4 miliona KM u nove aviolinije, a ovakvi rezultati jasno potvrđuju uspješnu strategiju i konkretne koristi za lokalnu ekonomiju.
Direktne veze Sarajeva sa brojnim evropskim i svjetskim destinacijama i angažman vodećih aviokompanija znatno su uticale da Sarajevo u proteklom periodu bilježi rekordne rezultate u svim parametrima turizma. Strateška ulaganja u aviosaobraćaj pozitivno utjecala na turistički promet, a time su stvoreni uslovi za snažan rast prihoda od turizma, povećanje boravišnih taksi i veću popunjenost hotelskih kapaciteta.
Kao dodatni iskorak u promociji, Turistička zajednica KS je u saradnji sa Ryanairom kreirala promotivnu kampanju na društvenim mrežama i online kanalima, a koja je oduševila pratioce širom svijeta i dodatno ojačala poziciju Sarajeva kao jedne od najpoželjnijih evropskih destinacija”, poručio je Haris Fazlagić, predsjednik Turističke zajednice Kantona Sarajevo.
Please follow and like us: